FAQ

Ik zoek een bepaald product, maar kan het niet vinden in de shop. Help!

We proberen zoveel mogelijk mooie en nieuwe producten in te kopen voor in de shop. Helaas kunnen we niet alles in ons assortiment hebben, maar wel kunnen we (bijna) alles speciaal voor jou bestellen! Neem dus zeker even contact met ons op als je een speciaal product zoekt. Wij helpen je graag verder. Zoek je een planner gerelateerd product of heb je een passend Miss Fancy Plans product gevonden in ons assortiment maar wil je wat aanpassing? Ook geen probleem. Wij helpen je graag. Contact kun je opnemen via info@crea-studio.nl. 

Op welke manieren kan ik bij Crea Studio betalen?

Op dit moment kun je betalen via iDeal, overschrijving of contant bij het ophalen van jouw bestelling (in Voorhout Z-H).

Ik heb een bestelling geplaatst, maar hoelang duurt het eigenlijk voordat ik de producten ontvang?

Bij Crea Studio proberen wij bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Bestel je vóór 13.00 uur en is je betaling tevens voor die tijd ontvangen, dan ben je ervan verzekerd dat jouw bestelling vandaag nog op de bus gaat*. Vaak worden alle bestellingen dezelfde dag verzonden, maar voor bestellingen na 13.00 uur geven wij standaard 48 uur op. Grote kans dus dat jij jouw bestelling (op werkdagen) morgen al in huis hebt dus!

Let op! Bestaat uw bestelling uit pre-order producten én producten uit voorraad, dan wordt de gehele bestelling in één keer naar u verzonden zodra de pre-order producten bij ons geleverd zijn. 

Ik heb een e-mail van verzending ontvangen, maar er zit geen track & trace code bij?

Dat kan kloppen. Als u €3,75 verzendkosten heeft betaald, dan betekent dit dat de bestelling als brievenbuspost wordt verzonden. Na uitgebreid onderzoek is gebleken dat de klant lagere verzendkosten prefereerd boven verzending met track & trace, wat hogere verzendkosten met zich mee zou brengen. Doordat de zending door de brievenbus past, hoeft u ook niet thuis te zijn om deze in ontvangst te nemen. 

Via welke partij verzend Crea Studio haar bestellingen?

Crea Studio maakt gebruik van de diensten van PostNL. 

Ik woon in België, verzendt Crea Studio ook bestellingen naar mij?

Crea Studio is een Nederlandse webwinkel die ook verzend naar België. Bestellingen boven €75,- worden zelfs gratis verzonden!

Ik woon buiten de benelux, kan ik dan ook bij Crea Studio bestellen?

Ben je een crea bea en wil jij producten bestellen bij Crea Studio, maar woon je niet in Nederland of België (wel binnen de EU)? Stuur dan een e-mail naar info@crea-studio.nl voor meer informatie. 

Mijn bestelling is beschadigd bij mij binnen gekomen. Hoe los ik dit op?

Crea Studio wil graag tevreden klanten die kunnen genieten van hun nieuwe producten en een beschadigde verzending hoort daar natuurlijk niet bij! Is jouw bestelling toch beschadigd geraakt tijdens de verzending, stuur dan een e-mail naar info@crea-studio.nl o.v.v. beschadigde bestelling + bestellingsnummer, zodat wij kunnen zorgen voor een snelle oplossing.

Er zat een verkeerd product bij mijn bestelling, wat nu?

Helaas kan het weleens voorkomen dat een verkeerd item wordt ingepakt. Wij van Crea Studio zijn natuurlijk ook maar mensen. Toch is het niet de bedoeling en willen wij dit zo snel mogelijk voor u oplossen. Stuur een e-mail naar info@crea-studio.nl o.v.v. verkeerde bestelling + bestellingsnummer en wij zorgen dat u zo snel mogelijk het juiste item ontvangt. 

Hoe kan ik een product retouneren?

Bent u toch niet helemaal tevreden over een product? Dat kan! Stuur in dat geval het item ongebruikt en in de originele verpakking zonder beschadigingen naar ons terug. Als u uw retour bij ons aanmeldt, dan verstrekken wij u de gegevens waar naartoe u de retour kunt verzenden. Stuur hiervoor een e-mail naar info@crea-studio.nl o.v.v. retour bestelling + bestellingsnummer.

© 2017 - 2021 Crea Studio | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel